ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

لامبورگینی هوراکان

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

لامبورگینی هوراکان

یک جعبه دنده 7 سرعته و دو کلاچه LDF و یک سیستم چهارچرخ محرک با کنترل کاملا الکترونیکی مسئول تبدیل قدرت موتور به عملکرد مسحورکننده اوراکان هستند. سه حالت عملکرد یعنی استرادا، اسپورت و کورسا پاسخ ساسات و گیربکس، کیفیت صدا، کنترل پایداری و رفتار سیستم تمام چرخ محرک را مشخص می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید سیستم متغیر فرمان به نام فرمان دهی دینامیک لامبورگینی و همچنین کنترل سیستم تعلیق را نیز دریافت کنید.

از آن جایی که وزن کل خودرو 1422 کیلوگرم است نسبت قدرت به وزن آن تنها 2.33 کیلوگرم بر اسب بخار است. به کارگیری آلومینیوم و فیبرکربن در شاسی در این امر تاثیر بسزایی داشته است. در نتیجه شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 3.2 ثانیه به طول می‌انجامد. علاوه براین وزن کم تر خودرو مصرف سوخت را نیز پائین می‌آورد. استفاده هوشمندانه از هر دو حالت تزریق مستقیم و غیرمستقیم سوخت و بهره گیری از سیستم استارت استاپ هم نقش موثری در مصرف سوخت 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و میزان آلایندگی 290 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر اوراکان داشته است.

درون کابین یک پانل ابزار 12.3 اینچی TFT با انبوهی از اطلاعات قرار گرفته است. البته بعید است برای مشاهده همه این اطلاعت فرصت مناسب داشته باشید چراکه ممکن است از جدول کنار خیابان سر در بیاورید!

در قسمت خارجی شاهد طراحی جسورانه، منحصربفرد، جدید و در عین حال پایبند به اصول لامبورگینی هستیم. 
نمایش عمومی این مدل در ماه مارس /اسفند آینده در نمایشگاه خودروی ژنو روی می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 دی 1392برچسب:لامبورگینی,

] [ 18:38 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه